sobota, 4 stycznia 2014

Miesiąc z .... czyli o planach

Cześć i czołem! Dziś jest 4 grudnia, a mnie ze zmęczenia już boli głowa. Ten miesiąc zapowiada się bardzo ciekawie, gdyż mam zamiar wprowadzić parę zmian.


Chyba najistotniejszą zmianą na tym blogu będzie wprowadzenie ''Miesiąca z...''. Dziękuję kochanej Sophie, za pozwoliła na wykorzystanie pomysłu.
Cały projekt polega na tym, że co miesiąc będę podawała nazwisko jakiegoś aktora, autora, tytuł serii książek, serialu lub imię bohatera fikcyjnego. Oprócz zwykłych recenzji będą pojawiać się ciekawostki, muzyka, zwiastuny, które są związane z podanym tematem. W tym miesiącu jak widzicie po obrazku po lewej, króluje Sherlock Holmes! A to wszystko dlatego, że wreszcie po bardzo długim oczekiwaniu pojawił się kolejny sezon ''Sherlock BBC''. Przez te trzy wolne dni postanowiłam odświeżyć sobie pamięć i obejrzeć wszystkie odcinki jeszcze raz. Spodziewajcie się recenzji!


Kolejną sprawą są recenzje filmów. Postanowiłam wprowadzić dwie podkategorie, czyli ''Prosto z kina'', gdzie będę starała się pisać je na świeżo tuż po powrocie z kina (lub nakręcać videorecenzję - o tym powiem za chwilę) oraz ''Wieczorne spotkania'', czyli recenzje filmów, które oglądam w domu, pod kocykiem z kubkiem herbaty.
Skoro wspomniałam już o videorecenzjach to może zawczasu rozwinę temat. Pracuję właśnie nad kanałem na YT na którym mam zamiar je publikować. Będą one pojawiać się w różnych odstępach czasu, ale najpewniej dopiero koło czerwca, może maja, pojawi się pierwsza VR. Póki co jednak musicie zadowolić się takimi pisanymi :3


Jak może zauważyliście (albo i nie) na moim blogu ruszyła akcja ''Akane sprzedaje książki''. Lista jest póki co dość uboga, ale z czasem będzie się ona rozrastać. Miejsca na półkach mam coraz mniej, a książek coraz więcej. Jest to chyba najlepszy sposób na znalezienie książce nowego właściciela.


To by było chyba na tyle. Niedługo pojawi się recenzja ''Sherlocka'' i ''Wołania kukułki'', więc czekajcie :D
Pozdrawiam was wszystkich :)

7 komentarzy:

  1. Czekam więc na "Wołanie kukułki", której Ci bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję Sherlocka, sama już obejrzałam najnowszy odcinek i ciekawa jestem Twojego zdania na ten temat. I dodałam baner do Twojego sprzedawania książek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, coś mi się zepsuło z tymi ramkami i banera jednak nie ma, ale postaram się go wrzucić z powrotem, może ktoś się zgłosi po Twoje książki.

      Usuń
  3. Ja także z chęcią przeczytam o "Sherlocku". Kurczę, nosi mnie już od jakiegoś czasu, by obejrzeć najnowszy odcinek, ale obiecałam komuś, że obejrzę z nim... Ach, cholerne obietnice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ''Sherlocka'', to ja nigdy nic nie obiecuję :D Za bardzo mnie kusi xd

      Usuń
  4. Hej :) Tu autorka wyzwania "Paranormal Romance" :)
    Chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres na http://boook-reviews.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill