środa, 25 grudnia 2013

Stosik spod choinki!

Jak widać po tytule pokażę wam moje książkowe prezenty, które znalazłam pod choinką :3

1. Robert Galbraith (J. K. Rowling) ''Wołanie kukułki''
Bardzo długo czekałam na tę książkę i dopiero pod koniec roku ją dostałam! Z tego co widziałam ma bardzo dobre opinie, ale to już ja sprawdzę :D

2. Mira Grant ''Przegląd Końca Świata'' 
Ostatnio bardzo polubiłam książki o zombie (może to przez film z Brad'em Pitt'em?). Błagam niech będzie genialna!

3. Max Brooks ''World War Z''
Trochę zła kolejność, bo najpierw obejrzałam film a teraz książka, ale podobno bardzo się różnią :)

4. Melissa De La Cruz ''Błękitnokrwiści: Zbłąkany Anioł. Krwawe Walentynki''
Ekhm. Przejadły mi się już wampiry, ale skoro otrzymałam Błękitnokrwistych to czemuż nie skorzystać z okazji?

5. Joanna Wieliczka-Szarkowa ''Żołnierze Wyklęci. Niezłomni bohaterowie''
Taaaak, Akane i historyczne książki. Coś nowego na blogu oprócz fantastyki :3

6. Michael Hirst ''Dynastia Tudorów: Edycja Limitowana'' Obejmuje ona całą trylogię tzn. ''Król, królowa i królewska faworyta'', ''Królowa traci głowę'', ''Bądź wola Twoja''
Jestem taka podekscytowana, ze już nie mogę! Chyba z tego prezentu cieszę się najbardziej. Uwielbiam te klimaty, czasy i tą dynastię ♥

7. Pascal Brodnicki oraz Karol Okrasa ''Pascal kontra Okrasa''
Akane i gotowanie = spalona kuchnia :C Co z tego wyjdzie? Zobaczycie sami!

To by było na tyle jeśli chodzi o stosik. Nie powiem, trochę tego jest. Bardzo się cieszę ze wszystkich prezentów! A Wy co dostaliście pod choinkę? Czytaliście którąś z tych pozycji? Co o nich sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Świetne tytuły! Feeda bym podkradła, a Błękitnokrwistych mam zamiar dokończyć ;) Udanego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitnokrwistych troszkę się obawiam :) Zobaczymy, zobaczymy.

      Dziękuję :*

      Usuń
  2. zazdroszczę szczególnie Tudorów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tudorzy to jedna z takich dynastii, która bardzo zapada w pamięci. Jest wyjątkowa.
      Chyba się zakochałam ♥

      Usuń
  3. Zazdroszczę takiego stosiku, ja niestety nie dostałam ani jednej sztuki :( Chciałabym "Wołanie kukułki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś zaczęłam ''Wołanie...'' Książkę bardzo szybko się czyta :D Być moze w przyszłości zrobię z nią konkurs :3

      Usuń
  4. To Ty chyba tylko książki pod choinką znalazłaś :) Z tych pozycji nic nie czytałam, ale sama dostałam (z książek): "Morderstwo w Boże Narodzenie" Christie i "O krok za daleko" Abbi Glines - jestem dumna :D
    Wesołych Świąt! :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o "O krok za daleko". Będę czekać na Twoją recenzję :D
      Wzajemnie:*!

      Usuń
  5. Sama chciałabym znaleźć te książki pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, przeczytałabym "Przegląd końca świata" i "World War Z", choć również film oglądałam. Jakoś tak ostatnio ciągnie mnie do apokaliptycznych pozycji... No cóż, ja pod choinką znalazłam tylko dwie pierwsze części serii o Hannibalu Lecterze Thomasa Harrisa. Pozazdrościć takiego Mikołaja. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film ''World War Z' był świetny! Również ciągnie mnie ostatnio do apokaliptycznych pozycji :D

      Usuń
    2. Z tym się zgodzę, jak mało który film traktujący o zombie jest dobry, ten niezmiernie przypadł mi do gustu. Tyle pozycji, tak mało czasu! ;D

      Usuń
  7. Zawsze się zastanawiałem, czemu poczytni pisarze korzystają z pseudonimów - przecież wiadomo, kto jest kim. Mam chrapkę na książkę od J.K. Rowling. Nasi Mikołajowie się widocznie zgrali, bo mój też zostawił pod choinką "World War Z". Na razie jednak muszę uporać się z książkami zaciągniętymi w bibliotekach, bo niedługo bibliotekarki będą mnie o nie ścigać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat panią Rowling rozumiem, że użyła pseudonimu. Chciała sprawdzić czy książka, która nie jest opatrzona jej nazwiskiem jest w stanie się wybić. Dopóki ludzie nie dowiedzieli się, że to ona nikt praktycznie jej nie kupił..

      Usuń
  8. Sporo tych książkowych prezentów! :D 3 pierwsze książki najbardziej mnie interesują. Ja dostałem "Strych Tesli" oraz "Krótką historię prawie wszystkiego" Billa Brysona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pozycje :o Czekam na recenzje ! :D

      Usuń

Szablon wykonany przez Jill